city-bikes ervaringen fietswinkel

City-Bikes.nl

City-Bikes.nl, de grootste fietswebshop van Nederland

De opkomst van het internet heeft niet alleen de gehele wereld met elkaar verbonden, maar biedt ook ongekende mogelijkheden op het gebied van de commercie. Kocht je voorheen je spullen in een tastbare, een fysieke winkel, tegenwoordig doet een groot deel van de bevolking zijn aankopen in zogenaamde webshops of webwinkels. De fietsenindustrie is natuurlijk niet achtergebleven en naast de traditionele fietsenboer om de hoek zijn er nu verschillende fietswebshops waarvan City-Bikes.nl één van de bekendste en grootste is in Nederland en België.
Bij menig fietsbezitter of aankomend nieuwe fietsbezitter zal echter de vraag rijzen in hoeverre men beter af is bij City-Bikes of toch maar gewoon naar de plaatselijke fietsenhandelaar zal stappen.
Dus wat heeft City-Bikes.nl precies te bieden?

 

city-bikes ervaringen en review

 

De internet website van City-Bike.nl

Nog voordat je tot de daadwerkelijke aankoop van een nieuwe fiets besluit, gaat er een heel proces vooraf. Dat begint met een bezoekje aan de winkel zelf, fysiek of web. Bij een fysieke winkel zal overzichtelijkheid, klantvriendelijkheid, dienstverlening en netheid van groot belang zijn en dat is bij een fietswebshop niet anders. De eerste indruk van de ‘homepage’ of thuispagina van City-Bikes zal zodanig moeten zijn dat men uit wil gaan zoeken of de fiets van je dromen in het assortiment zit.
Een logische vraag is dan of de homepage van City-Bikes daaraan voldoet en dat doet het zeker (is mijn bescheiden persoonlijke mening) Voor alleen al een simpel gegeven als het kleurenschema is gekozen voor aangenaam blauw met de bedrijfsnaam in een duidelijk rood kader. Het kan vreemd zijn, maar je zult versteld staan hoe vaak dat juist aantrekkelijk of afstotend werkt.

De foto op de thuispagina is van het magazijn, zodat je meteen weet of aanneemt dat er veel aanbod is en zowel erboven en ernaast worden de fietscategorieën vermeld.
Omdat websites het vaak moeten hebben van het feit dat ze de producten goedkoper kunnen aanbieden dan fysieke winkels springt dan ook duidelijk in het oog, inclusief een extra magazijn uitverkoop. Hiervan wordt met enkele artikelen al een voorbeeld gegeven.
Een ander belangrijk onderdeel van een goede homepage is klantenservice. Hoewel je niet meteen weet of dat ook geboden wordt, kan het geen kwaad te vermelden wat de klant zoal kan verwachten en waar hij of zij terecht kan voor vragen en problemen. Ook dat vinden we hier terug.
Tenslotte is er het kennismakingspraatje, op de site uiteraard in de vorm van een tekst, bedoeld om de klant welkom te heten en nogmaals aan te geven wat er te verwachten valt.

Al met al is de thuispagina van City-Bikes aangenaam om te lezen en biedt het alle in eerste instantie benodigde informatie.

De aankoop van een fiets bij City-Bikes

Als een verantwoord consument heb je je op de hoogte gesteld van de diverse mogelijkheden die fietswebshops je te bieden hebben en hebt besloten bij City-Bikes te gaan winkelen. De voornaamste reden om online een nieuwe fiets te kopen is vooral van economische aard: de prijzen zijn uitermate interessant!
Je kunt zelf aan de slag door rustig door het assortiment te bladeren, hoewel je ook gebruik kan maken van de aanwezige chathulp. Je hebt voor jezelf al bepaald waarvoor je de fiets wilt gebruiken, woon-, werk- of recreatieverkeer, en zoekt wat City-Bikes voor jou als man of vrouw in de desbetreffende categorie te bieden heeft. Veel gemakkelijker kan het eigenlijk niet, maar wat nu?

Keuze maken

Je klikt op een fiets en loopt door de informatie die op de site aangeboden wordt. Dat houdt niet alleen de specificaties van de fiets in, maar ook dat jouw mogelijke aankoop binnen een dag en gratis geleverd kan worden. Overigens geldt dat niet altijd, afhankelijk van het feit of de fiets op voorraad is. Dat wordt echter netjes vermeld.
Je bent tevreden en klikt op ‘Bestellen’.
Rechtsboven verschijnt je gekozen fiets in het fietsmandje en om verder te gaan klik je daarop. De volgende simpele stap is het afrekenen. Dat kan op diverse manieren waarvan IDeal verreweg de handigste en betrouwbaarste is. Het is ook mogelijk met een creditcard te betalen of, en dat is lang niet bij elke webwinkel zo, met Afterpay. Dan betaal je pas als je binnen redelijke tijd tevreden bent met het product.
Overigens is het qua bestellen, betalen en levering best handig de aanwezige informatie (onderaan de homepage) op je gemak door te nemen, een goed overzicht te krijgen hoe het allemaal in zijn werk gaat om niet voor verrassingen te komen staan.

De aflevering van de fiets

Je net bestelde fiets wordt door het vervoersbedrijf DHL bezorgd. Overigens is het wel zo dat het rijwiel niet gelijk in direct te berijden staat aangeleverd wordt. Een van de redenen daarvoor is dat het teveel ruimte in beslag neemt. De werkzaamheden zijn echter zo gering dat het niet al te moeilijk zou moeten zijn de fiets rijklaar te krijgen, of anders helpt die handige buurman je wel even. Het is wel zo dat monteurs van City-Bikes de fiets afgemonteerd gecontroleerd hebben, dus zouden er geen problemen moeten zijn.

Indien de fiets bij je afgeleverd wordt zijn er een paar dingen mogelijk:
• Je bent tevreden en houdt de fiets.
• Je wilt het toch erven uitproberen en hebt 14 dagen de tijd om eventueel op je besluit terug te komen en de fiets te retourneren.
• Je bent bij voorbaat al van gedachten veranderd, maar de fiets was al onderweg. Je kunt de fiets gelijk mee terugsturen met het vervoersbedrijf, maar helaas moet je wel opdraaien voor de verzendkosten.
• Je hebt 100 dagen bedenktijd om de fiets te retourneren, maar dat is wel aan een paar voorwaarden gebonden.

Overigens is het ook mogelijk uw nieuwe fiets bij één van de twee fysieke fietswinkels af te halen. City-Bikes heeft winkels in Rotterdam en Zaandam.

Wat als het fout gaat. Bijvoorbeeld met klachten en/of foute ervaringen over City-Bikes.nl?

Een van de belangrijkste aspecten van een goed bedrijf, fysiek of web, is het optreden als er iets fout gaat. Hopelijk gebeurt dat niet, maar het blijft een essentieel deel van de klantenservice. Bij City-Bikes kunt u zowel telefonisch als via email uw grieven kwijt en City-Bikes zal er alles aan doen om de problemen zo snel mogelijk uit de wereld te helpen.

Al met al lijkt alles tot in de puntjes geregeld, maar neem altijd de kleine lettertjes op de site even door. Die vind je onderaan netjes op onderwerp en gelukkig niet in kleine, maar normale letters uitgewerkt.

AutoSchadePlan

Geld verdienen met een autoschade?

U weet als ondernemer dat autoschade altijd geld kost en altijd ongelegen komt. Toch kan AutoSchadePlan u duidelijk en helder uitleggen wat wij bedoelen met ‘geld verdienen’ bij een autoschade.
Als één van uw voertuigen schade oploopt heeft u primair te maken met directe kosten, de schade aan het voertuig. Daarnaast zijn er tal van kosten die indirect flink op kunnen lopen.

 

Waarom AutoSchadePlan?

AutoSchadePlan is dé specialist voor onafhankelijk schadebemiddeling. Dat betekent dat wij de belangen behartigen van onze klant. Wij zijn er niet om de schadelast te beperken maar om te zorgen dat de verhaalsmogelijkheden bij een autoschade maximaal worden benut en de kosten bij een autoschade tot een minimum worden beperkt.
Met ons netwerk van specialisten bent u verzekerd van de juiste adviezen, de beste oplossingen en een vakkundig herstel.

 

Schade aan het voertuig

Als we naar de autoschade kijken zullen daar kosten zijn die betrekking hebben op het herstel van de schade. Deze kosten kunnen in een aantal gevallen worden verhaald op een aansprakelijke derde of op een andere partij die de schade dekt. Zeker in het geval de autoschade niet kan worden verhaald of als de kosten niet door een andere partij betaald worden lopen de kosten snel op. Maar wie controleert voor u of alle kosten noodzakelijk zijn, en of u niet te veel betaald, en of er een andere reparatiemethode bestaat die kostenverlagend werkt? O ja en als uw auto economisch Total Los is en u bent financieel nog niet toe aan vervanging?

 

Schade door letsel berijder

Het komt helaas soms voor dat uw werknemer letsel heeft opgelopen bij het ongeval en dan zijn er twee belangen, die van uw bedrijf maar ook die van uw medewerker als mens. Uw bedrijf mist een medewerker en lijdt daardoor schade, en uw medewerker kan hierdoor ook tegen kosten aanlopen zoals medische kosten, geen gebruik maken van sportclub etc. Bij het verhalen van een autoschade zal AutoSchadePlan al deze aspecten in kaart brengen voor zowel uw bedrijf als voor uw medewerker.

 

Schade door handling kosten

Naast bovenstaande is er nog een kostenpost die lastig is om in het verhaal mee te nemen. Iemand binnen uw bedrijf houdt zich bezig met de afwikkeling van de schade. Zou deze werknemer zich niet beter kunnen bezighouden met de bedrijfsactiviteiten? En hoe houdt u deze werknemer up to date met betrekking tot de kennis over autoschade? Wat kost deze werknemer per uur? AutoSchadePlan biedt ondersteuning, heeft de kennis en het netwerk om alles van a tot z af te wikkelen.

 

Wat doet AutoSchadePlan?

Voor het volledige schadetraject kent AutoSchadePlan 7 stappen.

Stap 1 is de schademelding. Een goede schademelding zal het proces positief beïnvloeden. Wij zorgen ervoor dat de benodigde formulieren juist zijn ingevuld en direct op de juiste plaats komen bij de betreffende partij.
Stap 2 de schuldvraag. Aan de hand van de gegevens welke wij van onze klant ontvangen maken we een inschatting of de schade verhaalbaar is. Soms zijn er alternatieven om de schade te kunnen verhalen.
Stap 3 het schadebedrag, belangrijk is om te weten wat de hoogte is van de schade die is gelden. Niet alleen materiele schade maar ook immateriële schade. Kortom wij brengen alle schade in beeld die bij deze schade is ontstaan.
Stap 4 het verhalen, als er een mogelijkheid is om de schade te verhalen gaan we betreffende partij vragen om een uitkering door een claim in te dienen.
Stap 5 de uitkering, als de tegenpartij of de verzekeraar van de tegenpartij de aansprakelijkheid erkent volgt er een uitkering.
Stap 6 het herstel, als de uitkering binnen is of als de klant akkoord geeft voor herstel laten we de auto ophalen voor herstel. AutoSchadePlan begeleidt het herstelproces en ziet toe dat stilstand tot een minimum wordt beperkt.
Stap 7 de aflevering, als het schadebedrijf aangeeft dat het herstel is uitgevoerd dan zal AutoSchadePlan zorgen dat de auto wordt gecontroleerd. Wij controleren de kwaliteit van het herstel en of de reparatie conform de schadecalculatie is uitgevoerd.
Door het volgen van deze stappen bent u er als bedrijf van verzekerd dat alle aspecten rondom de betreffende autoschade de revue passeren. Elke schade is uniek dus elke schade wordt vanaf stap 1 op maat uitgevoerd, dus geen standaard protocol.

Servicepakket

Weet u hoe lastig het is om een brandend huis te verzekeren? Daarom bieden wij bedrijven een Service Pakket. Dit pakket draagt eraan bij dat uw werknemers vooraf weten hoe ze moeten handelen bij autoschade.
Het pakket bestaat uit een training voor alle werknemers, waarin duidelijk wordt uitgelegd hoe te handelen na een autoschade, de do’s en dont’s na een ongeval. Na afloop ontvangen de deelnemers een EHBA (Eerste Hulp Bij Autoschade) dokumentenset met o.a. een schadeformulier.

Het Service Pakket biedt nog een aantal andere aantrekkelijke voordelen.
• 24 x 7 bereikbaarheid. Tijdens kantooruren direct met een van onze medewerkers en buiten kantoortijd met onze alarmcentrale
• Een ASP-helpdesk die alle vragen beantwoord over autoschade.
• Gebruik maken van onze expertise en ons uitgebreide netwerk van specialisten zoals o.a. letselspecialisten
• Korting bij alternatieve reparatiemethodes als er gebruik maakt wordt van één van onze aangesloten reparatiespecialisten
• Organisatie van vervangend vervoer

 

Kosten

Bij AutoSchadePlan betaalt u per schade en maandelijks voor het Service Pakket. U bent dus 365 dagen per jaar verzekerd van de juiste adviezen en ondersteuning bij alles wat met autoschade te maken heeft.

De juiste weg van schade naar herstel.

Hulpmiddelen

HulpmiddelenZaak.nl

Hulpmiddelenzaak.nl.nl, de zaak om overzichtelijk en snel hulpmiddelenzaak.nl te bestellen

De definitie van hulpmiddelenzaak.nl is op zich niet zo moeilijk, het zijn alle producten die ons op een veiliger, aangenamer en verantwoordelijker manier door het leven loodsen. Dat begint al met kleding, maar kan bijvoorbeeld ook een fiets zijn. In de wereld van herstel en ouderdom ligt het echter wat genuanceerder en hangt het gebruik van hulpmiddelenzaak.nl over het algemeen af van de staat waarin men verkeert.

Wanneer spreken we precies van hulpmiddelenzaak.nl?

Er zijn diverse min of minder nauwkeurige omschrijvingen voorhanden, maar over het algemeen kun je het volgende stellen: hulpmiddelenzaak.nl worden toegepast indien de persoon in kwestie zijn of haar leven niet meer op een voor hem of haar normale manier kan invullen. Er wordt ook wel gesproken over het niet meer normaal kunnen uitvoeren van je basisbehoeften en dat is op zich al een heel ruim gebied.
De belangrijkste oorzaken van een dergelijke situatie zijn ziekte of aandoeningen, kwetsuren en ouderdom.

Wat doet hulpmiddelenzaak.nl.nl?

Je kunt je voorstellen dat de hoeveelheid producten, die binnen de bovengenoemde categorie vallen, ongelooflijk groot is. Sommige liggen voor de hand, zoals krukken, een rolstoel, gehoorapparaat of een therapeutisch bed, andere veel minder: toiletverhogers, kussens, evenwichtstherapie of een bedtafel.
Dan is het handig dat je het internet kunt gebruiken om een uitgebreid overzicht te verkrijgen van de mogelijkheden en een site waar je je benodigde materialen en artikelen eenvoudig en snel kunt bestellen.

 

toiletverhogers

Bekostiging van hulpmiddelenzaak.nl

Wie voor de kosten van hulpmiddelenzaak.nl opdraait is nog niet zo eenvoudig. Normaal gesproken ben je dat zelf, maar het kan vergoed worden. Dit is dan weer afhankelijk van de beoordeling van een gemeenteambtenaar met betrekking tot de noodzaak ervan. Men noemt dat de zorgvraag. Hierbij wordt ook vaak familie, zorgverleners en zelfs huisarts bij betrokken. Laat je dus altijd van te voren goed inlichten en dat is iets waar hulpmiddelenzaak.nl.nl je ook kan bijstaan.

ChatHelden.nl

ChatHelden.nl

Wat is chathelden.nl?

Chathelden.nl is een nieuwe service die je moet kennen als je een bedrijf hebt met een website. Het is een nieuwe manier van een online klantenservice, namelijk een live chatservice. Maar wat is dit precies en waarom heb je hier chathelden.nl voor nodig?

 

Live chat klantenservice

Wat is een live chatservice?

Een live chatservice is een nieuwe online klantenservice waarmee jouw klanten via de website direct antwoorden op hun vragen en oplossingen op hun problemen kunne krijgen.

Misschien heb je het zelf wel al gezien maar het is mogelijk om op een website live te kunnen chatten met een medewerker van het bedrijf om zo al jouw vragen te kunnen stellen. Het is een snelle en effectieve manier om problemen op te lossen. Klanten waarderen een dergelijke live chatservice enorm, het zal dus zeker helpen met de klanttevredenheid. Hier komt nog bij dat een dergelijke chatservice veel waardevolle informatie op kan leveren omtrent de dienstlevering en de producten. Zo weet je beter hoe je deze kan optimaliseren

Online klantenservice via Chathelden.nl

Zelf kan het veel moeite kosten om een live chatservice op te zetten en misschien heb je hier de technische kennis niet voor. In dat geval kan chathelden.nl je goed helpen, bij dit bedrijf kun jij namelijk het opzetten van een live chatservice uitbesteden.

Zo hoef jij je niet druk te maken om het technische gedeelte maar kunnen klanten toch van alle voordelen genieten. Bovendien hebben ze bij chathelden.nl veel ervaring op het gebied van klantenservice en kunnen zij je dus goed assisteren in het leveren van de best mogelijke klantenservice.

Dit doen zij ook nog eens voor een voordelige prijs, waardoor jij er uiteindelijk alleen maar meer omzet uithaalt.

Zoals je wel kunt zien kan chathelden.nl veel voor jouw bedrijf kan betekenen. Je kunt natuurlijk altijd een kijkje nemen op hun website om nog meer te weten te komen over de live chatservice en misschien ben je dan wel helemaal verkocht. Geloof mij maar dat jouw klanten in ieder geval blij zullen zijn met de nieuwe online klantenservice.

 

Live chat service

 

Download Live chat service brochure

Download online gratis onze Live chat service brochure

 

Uitlegvideo over live chat service uitbesteden bij ChatHelden.nl